1. Livrare produse
Produsele comandate se livreaza in toata tara prin serviciul firmelor de curierat rapid.
Verificare continut colet, cumparatorul are posibilitatea de a verifica continutul coletului daca selecteaza optiunea "Deschidere la livrare" in timpul procesului de comanda.
Taxa de livrare prin serviciul firmelor de Curierat Rapid de 20 de lei (TVA inclus).
La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Pretul si timpii de livrare difera in functie de modalitatea de livrare aleasa de dumneavoastra, livrarea standard doar pentru localitatiile din aria de acoperire a curierului, in cazul altor localitati in care sunt necesari km suplimentari ( comune sau sate ) taxa suplimentara o stabileste firma de curierat pentru care optati (Fan Courier, Urgent-Cargus) in functie de tarifele lor.
In anumite situatii, ne rezervam dreptul de a mari termenul de livrare, dar numai cu acordul clientului.
Dupa efectuarea comenzii, clientul este contactat de catre un reprezentant al firmei noastre, pentru a confirma comanda si pentru a fi instiintat despre disponibilitatea produsului / produselor si timpul de livrare.
Nu putem garanta in permanenta existenta in stoc a tuturor produselor prezentate pe site, de aceea exista posibilitatea ca anumite produse sa nu mai fie disponibile chiar daca apar cu disponibilitate "In Stoc".
Va multumim pentru interesul acordat produselor noastre.
2. Returnare produse
Pentru persoane juridice nu se accepta returnari.
Returnarea produselor comandate se poate face de catre persoanele fizice intr-un termen legal de 14 zile calendaristice potrivit legii comertului electronic, caz in care cheltuielile de transport vor fi suportate de client. Pentru transferul bancar in contul dvs vom avea nevoie de date referioare la numele bancii si contul IBAN.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajele originale cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Produsele achizitionate la distanta se pot return conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceiasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnare produselor SE FACE PE CHELTUIALA CLIENTULUI, FOLOSIND ACELASI TIP DE SERVICIU CU CARE S-A FACUT EXPEDIEREA.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Mentionam ca, in conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014, consumatorul va suporta costurile aferente returnarii. Plata transportului este suportata de catre consumator si poate fi efectuata direct la curier sau se va scadea din valoarea sumei ce trebuie returnata catre acesta(consumator). Taxa retur transport este de 20 lei + Kilometri suplimentari daca este cazul.
ATENTIE! La returnare, nu acceptam colete cu plata ramburs. Contravaloarea comenzii se va achita in termen de maxim 30 zile, doar dupa ce este verificata starea in care produsele au fost returnate.
Consumatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Acesta clauza se aplica conf. Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta urgenta nr. 34/2014.
Cheltuielile de transport sunt suportate de catre firma noastra DOAR in cazul produselor defecte din fabricatie sau deteriorate la transport. Nu se aplica la mediile de stocare optice care insotesc produsele
In cazul produselor de diagnoza ce necesita inregistrare pe adresa de e-mail a clientului nu se accepta retur, acel produs fiind asociat doar pe numele clientului, neputand fi revandut.
In cazul persoanelor juridice, PFA sau Inteprinderi Individuale nu se accepta retururi.
In momentul efectuarii unei comenzi on line, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
Puteti efectua returnarea unui produs accesand acest formular de retur .